پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
باید پسر باشیتا بفهمیدلهره ی شغل آینده داشتنچقدر سخته …باید پسر باشیتا بفهمیاز دست دادن عشقتبخاطر پولچقدر سخته …باید پسر باشیتا بفهمیبوق زدن پشت ماشین عروس عشقتچه حالی داره …باید پسر باشیتا بفهمیخوردن بغض برای اینکه مسخرت نکننکه داره گریه میکنهچقدر سخته …پسر که باشیحقت فقط در دل نگه داشتن است …پسر که باشیاز دور نمای کوهی را داریمغرور ،غمگین ،تنها …پسر که باشیشب که دلت از تنهایی بگیردنمیتوانی به هیچکس رو بزنی ،سیگاری روشن میکنی وخودتو اشکاتو پشت دودش مخفی میکنی …

نظرات  (۴)

خوب پس غر نزن
یادمه یه بار بم گفتی خوش خالی از پسر بودنت...
پاسخ:
اره خوش حالم
نپرس حال مرا تا غزل به لب دارم
خودت بفهم كه حالم بد است و تب دارم

فقط بگو لقب شاعری به من ندهند
بگو كه من دل خونی از این لقب دارم

و بی تواین همه شعری كه هیچ می ارزند
و بی تو دفتر شعری كه بی سبب دارم

ببین به چشم خودت، بی توسخت متروك است
همیشه خانه ی عشقی كه آن عقب دارم

تو چند ساله شدی آه چند ساله شدم؟
كجا دگر خبر از سال و ماه و شب دارم؟

بیا و این دم آخر كنار چشمم باش
مباد ! بی تو بمیرم... چقدر تب دارم
سلام عزیز خوبی؟ مطالب وبلاگتو دیدم بسیار زیبا بود معلومه که وقت گذاشتی .من یه پیشنهاد داشتم که واسه وبلاگ جفتمون خوبه اونم اینکه به وب سایت منم سر بزنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم از این به بعد مثل دو تا دوست خوب واسه هم میشیم بعد از اینکه لینک کردی خبرم کن تا با افتخار لینکت کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">