پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
عکس یک سرباز آلمانی که برای کودک جا مانده از خانواده اش سیم خاردار دیوار برلین را کنار زد این سرباز به دلیل خیانت به کشور اعدام شد گاهی انسان بودن گناه بزرگیست

نظرات  (۶)

چقد زیبا و غمگین :(
:(
خاک تو سر کسی ک اعدامش کرد...
عالی بود ممنونc
پاسخ:
خواهش خانم نظر لطفتونه.
دوست جونم خیلی دوست دارم با هم همکاری داشته باشیم وبلاگت خیلی دوست دارم خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی مطمدن باش ضرر نمی کنی منتظرتم ستاره بچینی
پاسخ:
سلام ممنون از لطف شما! منظورتون رو از همکاری متوجه نشدم؟
سلام

اگه دوست داری با یه آموزش آسون یه انیمیشن بسازی بیا و دانلود کن و لذت ببر

این برنامه که من ساختم اسمش هست
آموزش ساخت انیمیشن
فوق العاده خوبه (شما می تونید از نظرات گذاشته شده بفهمید)

به نظرم حتما امتحان کنید