پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
هرکس هر اندازه هم فقیر باشد ، میتواند چیزی ببخشدما می توانیم ببخشیم :اندیشه عشقواژه ای شیرینلبخندی محبت آمیزنغمه ای روح افزادستی یاریگریا هرآنچه ممکن است به قلبی شکسته آرامش دهد .دنیا بیش از پول ، به عشق و همدلی نیاز دارد .

نظرات  (۱۱)

لینکی

آشفتگی گیسویت
مست می‌کند شراب را !
من که منم …
پاسخ:
قشنگه

دلم درختی
که رو به رفتنت برگ می‌ریزد !
پاسخ:
عجب

بیا وداع کنیم
اگر بنا باشد کسی از ما بماند
همان بهتر که تو بمانی
“کینه ی” تو به کار این دنیا بیشتر می آید
تا “عشق” من!

تو هیچ نقطه ضعفی نداشتی
من داشتم
من عاشق بودم

وقتی که با تو به رقص برمی خیزم
پاهایم سنبله های گندم می شوند
و گیسوانم
طولانی ترین رودخانه ی جهان

اما برای من
هر شب بی تو
یلداست
منی که
زیر حافظ چشمانت
یادت را
دانه دانه می کنم
ماندن
به پای کسی کـه دوستش داری
قشنگترین
اسارت زندگی است

ادعای بی تفاوتی سخت است
آن هم
نسبت به کسی که
زیباترین حس دنیا را
با او تجربه کردی

من به آرزوهایم ، دل باختم
نه به تو
من نفهمیدم چرا می نویسم
از خودم می گویم
یا از دنیا
برای خودم می نویسم
یا برای دیگران
اینقدر فهمیدم که پای کسی
یا چیزی در میان است
از من و دنیا بیشتر
از من و دیگران بزرگتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">