پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
از ادیسون پرسیدند :آیا 999 بار شکست خوردی خسته نشدی ؟ادیسون پاسخ داد :من 999 بار شکست نخوردم بلکه :999 راه را پیدا کردم که با آنها نمی شود لامپ را اختراع کرد ...( هیچگاه مایوس نشوید )

نظرات  (۵)

این جا رو کردم چت روم واسه خودم
من می تونم بیام داداشی مشکلم اینه ک ی غلطی کردم خدافظی کردم کلی وقت ملتو گرفتم حالا اگ دوباره پاشم بیام می زنن سرویسم می کنن...بعدشم عادت کرده بودم ب همتون ککک زندگی بدون شماها خر است...من هرچی ب عاطی می زنگم ج نمی ده تو بهش بگو خبرش جواب بده من نمی تونم بش اس بدم...دی شب چت بود ناراحت بودی؟؟؟
کاش حدافظی نمی کردم مث سگ پشیمونم الان خخخ دوش دالم بیام ککک
پاسخ:
خو هروقت تونستی ساعت ۱۰ تا ۱۱ هرشب روم هستم
سلام بهلام،من خیلی منتظرت موندم تا بیای ولی خوب نیومدی و نشد خدافظی کنم...داداشی خیلی در حقم لطف کردی...ببخشید تو رو از همه بیش تر اذیت کردم و خیلی هم تو سرت زر زر کردم...خلاصه ما ک خوبی نکردیم ولی شما بدی هارو ببخش...تو این مدت ک از شرم راحتین از عاطی حالتون رو می پرسم.و میام ب وبت سر می زنم...داداشی نگرانتم و دوست دارم.بی صبرانه منتظر وقتی هستم ک بتونم باز بیام پیش بچه ها...سلام منو ب شلیل و بقیه برسون...بگو دلم واسشون می تنگه خخخ.راستی من 14 آذر ک تولدمه میام پیشتون سعی کن اون روز باشی...داداشی مواظب خودت باش...خیلی دوشت دالم...بابای داداشی...
پاسخ:
یادم باشه چشم ابجی
خیلی خوب بود مرسی عزیزc