پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
 كه از وجود گربه در اطراف خود باخبر شوند و بتوانند عكس العمل مناسب از خود بروز دهند. طرح های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت اما هیچكدام پذیرفته نشد.در آخر یك موش جوان ایستاد و گفت: «من یك طرح خیلی ساده دارم اما كاملاً مؤثر خواهد بود. همه كاری كه باید انجام دهیم این است كه یك زنگوله به گردن گربه ببندیم. وقتی صدای زنگوله را می شنویم خواهیم فهمید كه دشمن در حال آمدن است.»همه موشها از طرح ارائه شده شگفت زده شده بودند و آن را تحسین می كردند. در بین همهمه موشها، یك موش پیر بلند شد و گفت:«من هم قبول دارم كه طرح موش جوان، طرح بسیار خوبی است. اما اجازه دهید بپرسم: «چه كسی زنگوله را به گردن گربه خواهد بست؟»موشها به یكدیگر نگاه می كردند و هیچ كس حرفی نمی زد.سپس موش پیر گفت: ارائه راهكارهای غیرممكن خیلی ساده است.به عمل كار برآید، به سخنرانی نیست.

نظرات  (۱)

  • صدای خسته
  • دقیقا قضیه لغو/لقو کردن امتحان های ماست خخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">