پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
انشایم كه تمام شدمعلم با خط كش چوبی اش زد پشتِ دستمو گفت جمله هایت زیباست ...گفتم اجازه آقا ...پس چرا میزنید؟؟؟نگاهم كرد ...پوزخندِ تلخی زدو گفت :میزنم تا همیشه یادت بماندخوب نوشتن و زیبا فكر كردن در این دنیاتاوان دارد  "شاملو"

نظرات  (۲)

  • راهنمای تبدیل وبلاگ به وب سایت
  • عزیزم می دونم افزایش بازدید خیلی هزینه داره اما اگه یه روز سرور وبلاگت به هر دلیلی بالا نیاد چه کار می تونی بکنی به کی دسترسی داری که ازش سوال کنی پس پیشنهاد می کنم به وب سایت من سر بزن پیشنهاد عالی برات دارم که این مشکلات دیگه اصلا نداشته باشی منتظرتم باور کن پشیمون نمی شی
    سلام و ادب و احترام امیداورم سال خوبی آغاز کرده باشید
    دوست گلم وب جالبی داری ممنون میشم سری به ما هم بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم مرررسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">