پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
خدای من؛نه درکعبه است ؛نه درکلیسا؛نه درمعبد خدای من همین جاست؛کناردلواپسی هایم؛بغض هایم؛خنده هایم خدای من؛می بیندمرا هرجاکه باشم میفهمدمرا باهرزبانی که سخن بگویم خدای من حواسش درهمه یاحوال به من هست خدای من؛مرا ازهیچ نمی ترساند جزبی فکرسخن گفتن و رنجاندن دلی خدای من؛ خدای تمام مهربانی هاست! ترجیح می دهم؛باکفش هایم درخیابان راه بروم وبه خدا فکرکنم تا این که در مسجد بنشینم و به کفش هایم فکرکنم…

نظرات  (۲)

  • پریـــــ خانوم
  • مروز... سپاس می گویم خدای خوبم را...

    كه زندگیم خوب است..

    سازم كوك....

    صبحم قشنگ است و

    شبم آرام....

    قلبی شكر گزار دارم

    و پر از عشق....!!!!!

    و یك عالمه دوست با دنیایی مهر...

    كه قد آسمان برایم عزیزند.....

    میخواهم دنیا را زیر پای دوستانم قربانی كنم

    همین دوستان مجازی را می گویم....!!!!!!!

    كه دلشان دریا و مهرشان پاینده ست....

    خدایا شكر كه دارمشان....

    خوشبختی یعنی همین...

    به همین سادگی!!!!!!!!
    پاسخ:
    چه زیبا
    یادمان باشد خداوند مهمان قلب های وسیع است

    هرچه قلب های ما از کینه پر باشد

    سهم ما از خدا کمتر است
    سلام دوست خوب پستاتون همه عالیست


    پاسخ:
    سلام از ماست شما لطف دارین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">