پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

پرت و پلاهای واقعی !!!!!!!!!!!؟

مطالب ترکیبی از داستان و وقایع احساسی ، فرهنگی ، تاریخی با مضمون حال و روز

کلی موضوع متنوع از هر سمت و سویی ...این روزها بهانه نوشتن زیاد است و حس آن زیاد تر. ازکسانی که از من متنفرند سپاس،دنبال یک عکس می گردم که شبیه تو باشد مردها
را با سبیل هایشان ،چند تا دست باید بشن قطع تا این چرخ بچرخه واسه...، اصلا بهشان اعتقاد نداری و فقط ادایشان را جلوی یکدیگر ...

آخرین نظرات
دیروز داشتم با ماشینم تو طوفان و بارون شدید میرفتم سمت خونه....خیابونا پر از آب هیچ کس بیرون نبود فقط ماشین تو خیابون بود...چشمم خورد به دوتا خانم که سر تا پاشون خیس شده بود...انگار با لباس دوش گرفته بودن...اومدم کنار بهشون گفتم خانم بیاین بالا برسونمتون ولی خانمه یه نگاه به من کرد و جوابمو ندادمنم راهمو گرفتم و رفتم...از آینه نگاه کردم دیدم خیلی ستمه اونجوری تو بارون دارن خیس میشن وایسادم...اومدن نزدیک خیلی محترمانه گفتم خانم بیاین بالا برسونمتون نگران چیزی نباشین...دستشو به علامت نه اورد بالا و زیر بارون رفت...با خودم گفتم مارو باش میخوایم به کی کمک کنیم یارو مریضه....یهو یه چیزی بهم گفت شاید شما مردا کاری کردین که زنها اینطوری فکر میکنن...حتی تو اون بارون شدید هم حاضر نیستن سوار ماشینتون بشن....گاهی چقدر از مرد بودنمان خجالت میکشم....

نظرات  (۳)

داداش ایول بابا جه وبی داری چقدر جمله سنگین نیمه سنگین توش داری......
پاسخ:
ایول به خودت
سلام تو جواب نظرتون نوشتم
کدی ندیدم خودتونو اذیت نکنید
من میخوام یه متن متحرک مثل شما که بالا منو گذاشتین بنویسم که سلام بهبروبکس بهشت خوش آمدید اگر از مطالب کپی برداری می کنید بروبکس بهشت و به 5 نفر معرفی کنید
متشکرم
پاسخ:
<script language="javascript" src="http://tiptap.ir/up/managercode/fixedbox/fixedbtm.js"></script><center><div class="fixbox"><div class="rightboxx"></div><marquee scrollamount="2" scrolldelay="5" direction="right">سلام به بروبکس بهشت خوش آمدید اگر از مطالب کپی برداری می کنید بروبکس بهشت و به 5 نفر معرفی کنید متشکرم </marquee></div><div style='display:none'><h2></a><h2></div></center>
  • مدیر سایت
  • من مدیر سایت لینوکس وب با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که به وب سایت من سر بزنن پیشنهاد فوق العاده و باور نکردنی براشون دارم به امید دیدار